Toimitusehdot
Emme peri toimituskuluja yli 100€ ostoksille, poikkeuksena Kotiinkuljetus sekä erillisrahditettavat tuotteet. Tuotteiden mahdolliset toimituskulut on mainittu tuotetiedoissa tai tilausta tehdessä. Toimitamme ensisijaisesti Manner-Suomen alueelle. Mikäli olet tekemässä tilausta Ahvenanmaalle, saaristoon tai ulkomaille, pyydämme ottamaan yhteyttä Pihanon Asiakaspalveluun toimituksen ja siitä johtuvien mahdollisten lisäkustannusten varmistamiseksi.
Toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti ja on paras mahdollinen arvio, joka saattaa vaihdella esimerkiksi tuotteen saatavuuden äkillisesti muuttuessa. Toimitusaika ja kaikki mahdolliset toimitustavat on aina mainittu tuotetiedoissa ja ovat valittavissa tilausta tehdessä. Jos tilauksella on tuotteita, joilla on eripituinen toimitusaika, tilauksen toimitusaika määräytyy pisimmän toimitusajan mukaan. Toimitusaikaan ei sisälly viikonloppuja tai arkipyhiä.
Toimitustavat eivät sisällä tuotteen siirtoa esim. asunnon tai rakennuksen yläkertaan.
Asiakkaan on varmistettava että tuotteita ollaan vastaanottamassa, tarkistamassa ja kuittaamassa sovittuna ajankohtana. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, tuotteet toimitetaan lähimpään kuljetusliikkeen toimitilaan asiakkaan noudettavaksi. Tuotteita säilytetään kunkin kuljetusliikkeen ilmoittaman ajan, jonka jälkeen ne palautuvat myyjän varastoon. Noutamatta jätettyjen tuotteiden säilyttämisestä ja kuljettamisesta takaisin myyjän varastoon aiheutuneet kulut veloitetaan asiakkaalta. Loput kauppasummasta palautetaan asiakkaalle.
Tuotteiden mukana toimitetaan rahtikirja tai lähete. Ennen allekirjoitusta vastaanottajan on tarkastettava että toimituksen sisältö on lähetteen/rahtikirjan mukainen ja vahingoittumaton. Mahdolliset varaumat kirjoitetaan lähetteeseen/rahtikirjaan mahdollisimman selkeästi. Ilman merkintää lähetteessä/rahtikirjassa, vastuu toimitushetkellä havaittavissa olevista virheistä jää asiakkaalle.
Mikäli toimituksessa tai tuotteissa on puutteita tai ongelmia, tee selkeä, kirjallinen merkintä lähetteeseen/rahtikirjaan ennen sen allekirjoittamista ja ota mahdollisimman pian yhteyttä Pihanon Asiakaspalveluun.
Toimitustavat
Kotiinkuljetus
(Posti Kotipaketti tai muu)
Tuotteet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen.
Postin kuljettaja ottaa asiakkaaseen yhteyttä ennen toimitusta ja varmistaa toimitukselle sopivan ajankohdan kunkin kuljetusyhtiön normaalien toimitusaikataulujen puitteissa.
Asiakkaan on varmistettava että tuotteita ollaan vastaanottamassa, tarkistamassa ja kuittaamassa sovittuna ajankohtana.
Postipaketti, nouto postista tai noutopisteestä
Nouda tilauksesi valitsemastasi postista. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys
Postipaketti, nouto Postin automaatista
Nouda tilauksesi valitsemastasi automaatista. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys.
Nouto Pihano Showroom Tampere
Voit myös noutaa tilauksesi maksutta Showroomistamme Tampereelta. Ilmoitamme Sinulle kun tilauksesi on noudettavissa.